Jak można dostosować smycze promocyjne do przedsiębiorstwa?

Jak można dostosować smycze promocyjne do przedsiębiorstwa?

Smycze reklamowe to świetny sposób na zawrócenie uwagi konsumentów na daną markę. Ich wszechstronność i użyteczność sprawiają, że mogą być one z powodzeniem wykorzystywane przy wielu kampaniach marketingowych. Jednak aby realizowały swój cel, muszą być odpowiednio dostosowane do konkretnego przedsiębiorstwa. Na jakie aspekty w projektowaniu smyczy promocyjnych należy zwrócić uwagę?

Dobór kolorów

Każda firma posiada własne barwy, które mogą być definiowane przez logo lub kolory wykorzystywane w różnych narzędziach marketingowych. Smycze reklamowe powinny być uzupełnieniem całej kompozycji, dzięki czemu można uzyskać spójny i harmonijny efekt. Niekiedy nie jest konieczne przyglądanie się napisom, jakie się na nich znajdują, by zgadnąć, jaką firmę promują. Dzieje się tak w przypadku znanych korporacji i warto dążyć do uzyskania takiej samej reakcji wśród swoich klientów. 

Nadruk, jaki umieszcza się na smyczach reklamowych, może być w najróżniejszych odcieniach i zawierać w sobie spersonalizowane, wysokiej jakości grafiki. Oznacza to, że wystarczy mieć pomysł, a całą resztą zajmą się eksperci. Smycze reklamowe dla firm wykonane w technologii druku termicznego ułatwiają precyzyjne obrazowanie. Dzięki temu zarówno logo, jak i mały tekst, mogą być czytelne. 

Grubość smyczy

Smycze reklamowe dla firm występują w kilku szerokościach, a do najpopularniejszych zalicza się te w przedziale 10-25 mm. To, czy lepiej zdecydować się na cienką lub grubą smycz, w dużej mierze zależy od tego, do jakiej grupy docelowej chce się trafić. Bardziej delikatne modele sprawdzą się w przypadku rozdawania upominków korporacyjnych na szkolnych targach czy lokalnych wydarzeniach. Mogą służyć jako nośnik identyfikatorów czy pendrive’ów. Z kolei na grubszych smyczach można przenosić już o wiele cięższe przedmioty bez obawy o spadek komfortu. 

Model prosty lub z przedłużką

Tańsze opcje smyczy reklamowych to takie, które są zakończone prostym karabińczykiem. Przy większości zadaniach takie rozwiązanie jest jak najbardziej wystarczające i nie wymaga ono żadnych modyfikacji. Przedłużka jednak to udogodnienie, które pozwala korzystać ze smyczy promocyjnej na co dzień. Można dzięki niej odbić kartę bez potrzeby ściągania gadżetu, co jest niezwykle przydatne np. w niektórych zakładach pracy. Warto więc zastanowić się nad tym, która opcja będzie dla konsumentów bardziej użyteczna. 

Dwu- lub jednostronne zadrukowanie

Smycze reklamowe dla firm mogą być zadrukowane na każdej stronie – zewnętrznej i wewnętrznej. Najczęściej spotkać się można z grafikami tylko na jednej z nich, oczywiście tej bardziej widocznej. Kiedy smycz przylega to ciała, to tylko ta przestrzeń jest widoczna dla innych osób. Dwustronny druk pozwala natomiast zachować spójną kompozycję i pozwala bardziej kreatywnie podejść do dostępnych grafik, dzięki czemu uzyskany efekt może być o wiele ciekawszy dla odbiorców.