Jakie smycze najlepiej sprawdzą się pracownikom?

Jakie smycze najlepiej sprawdzą się pracownikom?

Wybór odpowiedniej smyczy dla pracowników nie tylko zapewni, że wykonywanie przez nich obowiązków służbowych stanie się łatwiejsze i efektywniejsze, ale może również sprawić, że poczują się oni doceniani. Poświęcając trochę uwagi na wygląd, kształt i materiał smyczy reklamowych, ten niedrogi i przydatny przedmiot może być właśnie tym, co rozwiąże wiele problemów i zwiększy satysfakcję z pracy.

Użyteczność

Smycze reklamowe, które mają być przydatne dla pracowników, muszą spełniać określony cel. Warto więc zastanowić się nad tym, w czym mogłyby one pomóc. Czy używa się ich do wyraźnego wyświetlania kart identyfikacyjnych? Czy mają stanowić pakiet powitalny dla nowych pracowników? Czy będą one stosowane w celu zwiększenia wygody przechowywania i umieszczania kluczy? Niezależnie od tego, jaka opcja wyda się najbardziej trafna dla konkretnego przedsiębiorstwa, ustanowienie funkcjonalności jest kluczowym pierwszym krokiem, ponieważ to na jej podstawie dobiera się materiał, grafiki i system zapięcia.

Budowa i dodatkowe funkcje

Istnieje wiele różnych stylów, w jakich występują smycze reklamowe. Niektóre mają odczepiane końcówki, dzięki którym np. przyłożenie karty do czytnika jest o wiele prostsze, inne natomiast są subtelne i proste. Decydując się na to, który styl jest dla najlepszy, trzeba wziąć pod uwagę dwa aspekty:

  1. W jaki sposób pracownicy będą używać smyczy codziennie?
  2. W jakim środowisku pracują?

Jeśli pracownicy będą mieli klucze lub inne przedmioty połączone ze smyczą, których będą musieli użyć poza zasięgiem klatki piersiowej, to odczepiana końcówka jest wręcz koniecznością. Jeśli natomiast nie ma takiej potrzeby, a smycze reklamowe mają służyć do przenoszenia identyfikatorów, wtedy można zdecydować się na proste modele.

Ważną kwestią jest również środowisko pracy. Jeśli wiele zadań odbywa się w pobliżu maszyn, które mogą wciągnąć smycz, to dodatkowy klips i zabezpieczenia z tyłu smyczy są niezbędne. Zapewni to bezpieczeństwo pracowników i zapobiegnie obrażeniom.

Materiał

Dostępne są liczne materiały, z których wykonane są smycze reklamowe, a każdy z nich charakteryzuje się własnym wyglądem i stylem. Podczas gdy poliester i nylon są najczęściej kupowanymi materiałami, możliwe są również opcje tkane, sublimacyjne i satynowe. Trzeba jednak zdawać sobie sprawę z tego, że w przypadku smyczy najlepiej sprawdzają się najpopularniejsze rozwiązania, ponieważ zapewniają one trwałość oraz wysoką jakość nadruku. Takie tworzywa są również wyjątkowo odporne i można je prać w pralce.

Nadruk

W zależności od kompozycji lub tekstu na smyczy, różne materiały oferują odmienne opcje estetyczne. Tkane smycze reklamowe pozwalają naszyć tekst lub logo, co daje im efekt haftu. Z kolei poliestrowe materiały mają tę przewagę, że można na nich nadrukować wszystko to, na co ma się ochotę. Daje to dużą swobodę w dodawaniu zdjęć, logo lub tekstu, ponieważ ma się nieograniczone opcje kolorystyczne.