5 powodów, dla których smycze reklamowe powinny znaleźć się w planie marketingowym

5 powodów, dla których smycze reklamowe powinny znaleźć się w planie marketingowym

Niestandardowe smycze reklamowe od lat znajdują się na liście najlepszych produktów promocyjnych i dzieje się tak nie bez przyczyny. Są zabawne, funkcjonalne, stylowe i trwałe. Największą ich zaletą jest jednak to, że mogą nieść jasny przekaz, który odzwierciedla założenia firmy i jej pracowników. Dlaczego warto umieścić smycze reklamowe w swoim planie marketingowym?

1. Uwidocznienie marki

Smycze reklamowe najczęściej nosi się przewieszone na szyi, a to sprawia, że nie sposób je przeoczyć. Niezależnie od tego, czy będą one używane przez klientów lub pracowników, to zawsze będą one oddziaływać na całe otoczenie danej osoby. Budowanie wizerunku firmy w sposób nieświadomy i nienachalny dla odbiorców uważa się za najbardziej skuteczną metodę pozyskiwania nowych klientów. Szczególnie teraz, w dobie przeładowania informacjami, reklama, która nie woła o uwagę, jest bardziej doceniana przez konsumentów.

2. Opcje personalizacji

Produkty promocyjne działają, jeśli niosą ze sobą jakiś przekaz. Smycze reklamowe można dowolnie dostosowywać do konkretnego przedsiębiorstwa. Dzięki wykorzystaniu tanich, ale wytrzymałych i łatwo dostępnych materiałów, nie ma przeszkód, aby na tych gadżetach znalazły się wielorakie nadruki, w tym:

  • logo,
  • nazwa firmy,
  • hasło reklamowe,
  • dane kontaktowe,
  • adres strony internetowej,
  • grafiki reklamowe.

Producenci oferujący smycze reklamowe wysokiej jakości są w stanie dostarczyć przedmioty, na których nawet niewielki tekst będzie prezentować się świetnie i wyraźnie. Nie ma również przeszkód co do tego, aby dopasowywać kolory w taki sposób, by pasowały one do ogólnego stylu firmy. Dzięki temu można otrzymać smycze reklamowe, które będą spójne z innymi produktami użytymi podczas kampanii marketingowej.

3. Długotrwała reklama

Tradycyjne formy reklamy, takie jak bilbordy, ulotki, wkłady gazetowe czy nawet bannery internetowe kosztują o wiele więcej, niż zamówienie smyczy reklamowych, a jednak trwają one o wiele krócej. Fizyczne upominki korporacyjne mogą być z powodzeniem używane przez wiele lat, a przez cały ten czas wpływają one nie tylko na osobę, która je nosi, ale również na jej otoczenie. Smycze reklamowe zapewniają więc długotrwałą ekspozycję, która przynosi korzyści firmie.

4. Uproszczona identyfikacja

Smycze reklamowe są używane do identyfikacji pracowników, jak również różnych stanowisk w obrębie jednego oddziału. Są więc czymś, co w wielu zakładach pracy jest niezbędne do tego, bo mogły one efektywnie funkcjonować. Pracownicy często noszą na smyczach swoje karty dostępu, klucze, czy plakietki ze zdjęciami, co w przypadku średnich i dużych przedsiębiorstw może w faktyczny sposób wpłynąć na działanie całej firmy.

5. Użyteczność

Dostępnych jest wiele smyczy reklamowych, które różnią się między sobą długością, grubością, materiałem czy systemem zapięcia, dzięki czemu mogę one spełnić wyjątkowe potrzeby klientów. Delikatne i cienkie modele świetnie sprawdzają się przenoszenia identyfikatorów, z kolei te masywniejsze mogą utrzymać o wiele cięższe przedmioty, takie jak telefony komórkowe czy portfele.