Daj się rozpoznać. Praktyczne sposoby na wykorzystanie smyczy promocyjnej

Daj się rozpoznać. Praktyczne sposoby na wykorzystanie smyczy promocyjnej

Jednym z głównych aspektów, jakie należy rozważyć przy wyborze upominków promocyjnych jest to, czy są one użyteczne. Przedmiot, który chwilę po wręczeniu trafi do kosza lub nigdy nie będzie wyciągnięty z szafy, nie odgrywa swojej roli i generuje tylko niepotrzebne koszty. Smycze reklamowe można zaliczyć do chlubnego grona najbardziej funkcjonalnych gadżetów, które można wykorzystać na wiele sposobów. Jakich?

Aby przypiąć klucze

Jest to jedno z najpopularniejszych zastosowań smyczy promocyjnych. Mały haczyk na końcu tego gadżetu sprawia, że ​​znacznie trudniej jest zgubić klucze. Jest świetny zarówno dla dorosłych, jak i idealne sprawdza się w przypadku dzieci, które uczą się odpowiedzialności. Kiedy rodzice dają swoim dzieciom klucz do domu po raz pierwszy, zwykle pozwalają im również wybrać unikalną smycz.

Aby nosić identyfikator

W biurach, zakładach pracy, pubach, na wydarzeniach sportowych, koncertach, konferencjach – wszędzie tam, gdzie nazwisko lub funkcja są ważne, wymagane jest posiadanie identyfikatora. Nie ma łatwiejszego sposobu na to, by go ciągle nosić przy sobie, jak przypięcie do smyczy reklamowej. 

 Aby zapewnić bezpieczeństwo elektroniki
Co jest gorsze niż utrata karty w budynku firmy? Upuszczenie aparatu lub telefonu komórkowego, gdy jest się na wakacjach – uszkodzenie elektroniki może zepsuć całą podróż. Grube smycze z nadrukiem to świetny sposób na to, aby uniknąć takich nieprzyjemności. Są wygodne w noszeniu i potrafią udźwignąć naprawdę spory ciężar.

Aby zapobiec utracie lub kradzieży

Poruszając temat podróży – narażenie się na rabunek jest o wiele większe, jeśli nie trzyma się swoich cennych przedmiotów cały czas przy sobie. Smycz reklamowa jest idealna do tego, by zawiesić na niej portmonetkę z pieniędzmi i dokumentami, a następnie schować to wszystko pod odzieniem wierzchnim. Z takim arsenałem nawet najbardziej roztargniony turysta nie będzie stanowił celu kieszonkowców.

Aby nawiązać kontakt z konsumentami

Niestandardowe smycze reklamowe są niesamowitym narzędziem promocyjnym, gdy są wykorzystywane we właściwy sposób. Są świetnym prezentem firmowym i nadają się do rozdawania na targach lub do powitania gości podczas imprezy, którą przedsiębiorstwo organizuje. Darmowe rzeczy zawsze przyciągają ludzi, a jeszcze lepiej, kiedy mogą z nich korzystać. 

 Aby rozszerzyć zasięg swojej marki

Kiedy dana osoba otrzymuje smycz promocyjną, jest bardzo prawdopodobne, że zapamięta firmę lepiej, niż osoba, która otrzymała kolejną wizytówkę. Pomaga to zwiększyć świadomość marki i lojalność wobec niej w dłuższej perspektywie.

Aby wspierać cele marketingowe

Najważniejszą korzyścią ze stosowania smyczy do celów biznesowych jest to, że jest to opłacalne, skuteczne i łatwo dostępne narzędzie marketingowe. Wspomniana wyżej wartość nie zachodzi tylko pomiędzy firmą a jedną osobą, która otrzymała niestandardową smycz reklamową – wpływa ona też na innych ludzi ze swojego otoczenia, dzięki czemu widoczność marki jest zdecydowanie większa.