Wzmocnij swoją markę dzięki niestandardowym smyczom

Wzmocnij swoją markę dzięki niestandardowym smyczom

Branding to ważna część biznesu, niezależnie od tego, jak duże jest przedsiębiorstwo i w jakiej branży działa. To marka wyróżnia firmę na tle konkurencji i pozwala znajdować klientów w nasyconym obecnie rynku. Można ją promować poprzez kampanie w mediach społecznościowych, jednak klienci preferują rzeczywiste gadżety. Wśród nich ogromną popularnością cieszą się smycze reklamowe.

Dlaczego warto?

Każda marka ma dwie najważniejsze cechy wspólne – nazwę i logo. Bez względu na to, jak buduje się swój branding, to lata pracy, które wkłada się w tworzenie lojalnej bazy klientów, muszą mieć odzwierciedlenie w rzeczywistości. Smycze z logo to szybki, wizualny skrót, który pozwala ludziom myśleć o firmie i podświadomie nawiązywać z nią pozytywną więź. Właśnie dlatego darmowe produkty promocyjne, które rozdaje się swoim klientom, są tak skuteczne.

Budowanie świadomości marki

Smycze firmowe mogą być noszone zarówno przez klientów, jak i pracowników lub osoby, które nigdy wcześniej nie miały styczności z danym przedsiębiorstwem. U ludzi zatrudnionych noszenie smyczy z insygniami firmowymi wzmacnia jedność i ułatwia komunikowanie się, a jednocześnie daje silny przekaz brandingowy. Dla klientów jest to subtelne, efektywne wyświetlanie logo i nazwy, małe wizualne przypomnienie marki, które zostanie z nimi na długo po opuszczeniu siedziby, sklepu czy placówki.

Specjaliści z branży marketingu są zdania, że to właśnie takie rozwiązania mają większy wpływ na pozyskiwanie nowych klientów, niż setki godzin nachalnych reklam, których nikt nie chce oglądać. Smycze promocyjne są jedynie funkcjonalnym dodatkiem, który zawiera treści oddziałujące na odbiór marki. Jeśli ich projekt jest oryginalny, przemyślany i dostosowany do firmy, to:

  • przyciąga uwagę,
  • wzbudza zainteresowanie,
  • zapada w pamięć,
  • intryguje,
  • zachęca do kontaktu z firmą.

Markowe smycze promocyjne od dawna są stosowane przez firmy jako produkt promocyjny. Mogą być noszone przez pracowników i rozdawane jako markowe towary (łup dla młodszego pokolenia!) potencjalnym klientom i partnerom biznesowym. Niestandardowe smycze pozwalają wypromować markę w taki sposób, jaki jest trudno osiągalny przy stosowaniu innych metod.

Jakie smycze działają?

Podczas gdy reklamowanie się w mediach społecznościowych staje się coraz bardziej popularne, firmy nadal rozumieją potrzebę marketingu fizycznego – umieszczenie nazwy i logo w prawdziwym świecie, gdzie może wywrzeć wrażenie na ludziach, jest więcej warte niż kolejny like. Smycze stanowią opłacalną inwestycję, która będzie oddziaływać latami, jeśli produkty te będą wysokiej jakości. Jest to pierwszy aspekt, na który należy zwrócić uwagę.

Wybór odpowiedniego dostawcy jest tu kluczowy, ponieważ smycze, które przetrwają lata, będą bardzo długo wpływać na wzmocnienie marki. Drugą kwestią jest odpowiedni projekt. Dzięki niemu już jeden rzut oka wystarczy, by połączyć upominek firmowy z danym przedsiębiorstwem. Estetyczne smycze z nadrukiem to dodatek, który chętnie założą różne osoby niezależnie od okoliczności. A to przyciągnie jeszcze więcej klientów i w konsekwencji zwiększy zyski.