Jak wybrać odpowiednie smycze z logo firmy na targi?
Wydarzenia biznesowe to idealne okazje do skutecznego promowania swojego przedsiębiorstwa. Obecność zainteresowanych osób powoduje, że wystarczy jedynie drobny impuls, przyciągnąć ich uwagę do danej marki. Gadżety, takie jak smycze reklamowe, są świetnym narzędziem do tego celu. Jednak jak je zaprojektować, by były zarówno efektywną formą promocji, jak i użytecznym przedmiotem, do którego odbiorcy będą często sięgać?
Grafika i projektowanie – smycze z logo firmy
Smycze reklamowe umożliwiają wykorzystanie grafiki do prezentacji firmy w wielu aspektach. Jest to najlepszy sposób na zwiększenie świadomości i widoczności marki. Niezależnie od tego, czy zdecydowano się wydrukować nazwę przedsiębiorstwa, jego logo, hasło reklamowe, dane kontaktowe, czy może wszystkie z elementów, świetny projekt sprowadza się do odpowiedniego doboru kolorów i grafik o wysokiej jakości. Warto wybierać barwy, które przyciągają uwagę i wykorzystują markowe kolory firmy. Tekst powinien działać na zasadzie dużego kontrastu, aby wyróżniał się i był wystarczająco duży, aby był czytelny. Jakość wydruku powinna mieć wyraźne linie, żeby litery były wyraźne, a logo precyzyjne. Smycze reklamowe, które mają się wyróżniać, nie mogą być jednolite.
Materiał – smycze z logo firmy
Istnieje wiele opcji materiałów, jakie wykorzystuje się przy produkcji smyczy reklamowych. To, który z nich się wybierze, zależy od preferencji związanych z odczuciami, ogólnym wyglądem i budżetem. Oto kilka dostępnych rozwiązań:
Tkanina – ten materiał jest najpopularniejszą opcją. Jest elegancki i charakterystyczny, ale najlepiej sprawdza się tylko w przypadku prostego tekstu lub logo. Skomplikowane wzory mogą być na nim nieczytelne.
Poliester – jest to możliwość, która pozwala zrównoważyć cenę i wydajność, ponieważ jest niezwykle łatwo dostępna i tania. Zapewnia czysty, dobrze zdefiniowany wygląd i dobrze znosi zużycie w czasie.
Nylon – jest to najwyższej jakości materiał na smycze promocyjne. Jest miękki, jedwabisty i trwały. Druk jest zawsze przejrzysty, a kolory przyciągają wzrok.
Stylizacja i dostępne dodatki
Najtrwalszą i wyróżniająca się opcją drukowania jest smycz dwustronna w pełnym kolorze. Proces drukowania metodą sublimacji barwnika zapewnia pełne logo lub tekst w całym materiale poliestrowym. Oznacza to, że nie pęknie i nie straci na swojej jakości nawet po wielu latach użytkowania.
Podarowując ludziom smycze reklamowe podczas targów należy też zwrócić uwagę na to, czy mogą oni od razu zacząć z nich korzystać. Warto więc zastanowić się nad takimi dodatkami jak przedłużka. Pozwala ona szybko odpiąć kartę, dysk USB lub inny przedmiot, który jest noszony na smyczy, dzięki czemu nie trzeba każdorazowo ściągać gadżetu ze swojej szyi. W przypadku licznych branż takie rozwiązanie jest bardzo wskazane i znacznie może zwiększyć komfort użytkowania.
Pomiędzy grafiką i projektem, używanymi materiałami, stylami i dodatkami istnieje wiele różnych kombinacji dostępnych do tworzenia niestandardowych smyczy reklamowych, które będą przyciągać wzrok na targach. To świetna okazja, aby pomóc firmie wyróżnić się i zachęcić do siebie nowych klientów.